Önsöz - Sinop - Trabzon Bisiklet Turu (2002) - CycleBlaze

July 21, 2002

Önsöz

Heart 0 Comment 0

17 Ağustos 1999 depremi nedeniyle yarım kalan Batı Karadeniz turunu tamamlamak bu seneye kısmet oluyor. İki yıldır planlayıp da çeşitli nedenlerle ertelemek zorunda kaldığım yolculuğa bu sefer iki kişi olarak çıkıyoruz. Kısa süre önce tanıştığım genç dostum Enis uzun tur tecrübesine sahip olmasa da hem ciddi bir bisikletçi, hem de çok yönlü bir sporcu. Üstüne üstlük bir de uyumlu ve samimi bir insan. İyi bir yol arkadaşı olacağından eminim.

Yolculuğun başlangıcı yine maceralı oldu. "İki bisikletimiz var" deyince hiçbir otobüs şirketi yüzümüze bakmıyor. Sonunda Sinop Birlik halimize acıdı da "Bakın, garantisi yoktur ha!" diye uyararak iki bilet sattılar. Gerçekten de iki yıl önce yine aynı şekilde aldığım bilet elimde, Harem'e tüm bagajları dolu gelen otobüsün arkasından elimde bisikletim bakakalmıştım. Biletimi akşam otobüsüne çevirtmiş, fakat bambaşka bir nedenle o otobüse de binemeyip turu iptal etmek zorunda kalmıştım.

Harem'de Enis'le otobüsü beklerken bayağı gergindim. Neyse ki bu defa aksilik olmadı. Bisikletleri bagaja tıktık, koltuklarımıza yerleştik ve onbir saatlik uzun bir yolculuktan sonra sağ-salim Sinop'a vasıl olduk. Geçen turda konakladığım Hotel Meral'e kampı kurduk. Niyetimiz bir gün Sinop'u dolaşmak, sonra doğuya doğru yola çıkmak. Aslında üç hafta ayırıp Rize'ye kadar gitmek istiyordum ama ancak iki hafta ayırabileceğimiz ortaya çıkınca dönüşü Trabzon'dan feribotla yapmaya karar verdik.

Rate this entry's writing Heart 1
Comment on this entry Comment 0