5. gün: Bafra-Çarşamba - Sinop - Trabzon Bisiklet Turu (2002) - CycleBlaze

July 25, 2002

5. gün: Bafra-Çarşamba

Bafra'da kaybettiğimiz iki günü geri kazanmak için etapları uzatmaya karar vermiştik. Gel gör ki sabah kalktığımda midemin alt-üst olduğunu farkettim. Akşam yediğimiz tavuk dokunmuş olmalı.

Kahvaltı edemeden yola çıktık. Yolda içtiğim soda biraz iyi geldi. 19 Mayıs'ta durarak kahvaltı ettik, daha doğrusu Enis kahvaltı etti, ben zorla birşeyler yedim. 19 Mayıs'ı geçtikten sonra yol genişledi, otoyol oldu ve Çarşamba'ya kadar böyle devam etti. Yolumuz uzun olduğu için hızlı gitmek zorundaydık. Öğle üzeri Samsun'da olduk. Trabzon'dan dönüş için feribot bileti aldık. Heykelin önünde resim çekip yola devam ettik. Midem nisbeten düzelmişti. Saat 15:00 gibi Çarşamba'ya vardık ve anayol üzerinde Arslan Otel'e yerleştik. Bisikletleri de odaya almamıza izin verdiler. Basit bir akşam yemeğinden sonra yorgunluktan hemen sızdık.

Samsun Onur Anıtı
Heart 1 Comment 0
Yunuslu Havuz
Heart 0 Comment 0
Bandırma Vapuru

Bandırma Vapuru'nun tam hikayesini buradan okuyabilirsiniz.

Yapılan yol: 98 km, yolculuk süresi: 4:44 h, ortalama hız: 21 km/h, max hız: 55 km/h

Today's ride: 98 km (61 miles)
Total: 343 km (213 miles)