Önsöz - İstanbul - Edirne Bisiklet Turu (2004) - CycleBlaze

April 10, 2004

Önsöz

Bizim bisiklet grubunun duayenlerinden 73 yaşında emekli albay Fikret Bey'le 65 yaşında emekli öğretmen Necati Bey'den turlarına katılma daveti alınca sevinçten havalara uçtum. Yoğun bir çalışma döneminden çıkmış olduğum için zaten izni hakettiğime de inanıyordum. Üstelik Trakya taraflarına hiç gitmemiş olduğum için bu gezi bana iyice enteresan geldi.

Grubun yaş ortalamasını gözönüne aldığımda bu tura "Tour de Geezers"den başka adın yakışmayacağını düşündüm (tura katılanların affına sığınıyorum).

Ne yazık ki bu turdaki yol arkadaşlarımı teker teker kaybettim. Önce Alaattin Ağabey, sonra Necati Ağabey ve en son da Fikret Ağabey arkalarında unutulmaz anılar bırakarak aramızdan ayrıldılar.

Rate this entry's writing Heart 0
Comment on this entry Comment 0